امداد و نجات

ما بهترین خدمات را ارائه می دهیم

وسایلی که در عملیات‌های مختلف امداد و نجات مورد استفاده قرار می گیرند، شامل تجهیزات امداد و نجات می‌شوند. افراد به عنوان یك امدادگر برای ایفای درست نقش خود، نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی دارند و باید تا حد ممکن نسبت به صحنه حادثه ای كه به آن وارد می شوند مجهز باشند. امدادگران می توانند با توجه به شرایط مختلف و با استفاده صحیح و به موقع از این تجهیزات امداد و نجات، جان مصدومان را نجات دهند. هر چه گروه امداد نجات شما مجهز به وسایل و تجهیزات کامل تر و پیشرفته تری باشد، در این صورت شما قادر خواهید بود بسیار دقیق تر کار امداد رسانی را انجام دهید.

تجهیزات امداد و نجات تنوع بالایی دارد زیرا برای شرایط مختلف تجهیزات متفاوتی استفاده می شود. به طور مثال می توان به ست هیدرولیک (شامل کاتر، چاقو، چکش و…)، ست چاه (در متراژهای مختلف)، بسکت، سه پایه نجات، نردبان طنابی، طناب نجات، ست کامل کوهنوردی، انواع تشک نجات، انواع نردبان امداد و نجات، انواع برانکارد برای حمل مصدومین، جعبه یا کوله کمک های اولیه و احیا، کمربند نجات، کیت تنفس مصنوعی و غیره اشاره کرد.

ست هیدرولیک شامل مجموعه ای از وسایل است که می توان از آن ها در حوادث برای رهاسازی مصدوم یا باز نمودن معابر و درب ها با بریدن، بلندکردن، باز کردن و کشیدن وسایل و شیشه ها استفاده کرد. نیروی محرکه این ابزار شامل موتوربنزینی، نیروی برق، باطری و یا پمپ های دستی هیدرولیک می باشد.

ارتباط با ما

  • اصفهان. خیابان فردوسی. خیابان سید علیخان. ساختمان فرزین. واحد 203
  • ۰۹۱۳۴۱۷۱۰۰۴
  • ۰۳۱-۳۲۲۴۶۴۰۸